REGULAMIN FORUM

Awatar użytkownika
SALIX
Administrator
Posty: 4447
Rejestracja: 08 lip 2016, 22:12

REGULAMIN FORUM

Postautor: SALIX » 14 lip 2016, 21:13

Obowiązujący ogólny regulamin Forum:


Zastrzegamy, że administratorzy oraz moderatorzy Forum youtuberki.pl nie odpowiadają za treści publikowane przez użytkowników.

Regulamin obowiązuje od 24 IX 2016. Zakładając konto na Forum użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu.


1. Wszelkie przejawy agresji słownej, mowy nienawiści, dyskryminacji oraz treści obraźliwe publikowane na Forum będą usuwane a ich autorzy obarczani stosownymi karami. Na tym forum nie tolerujemy dyskryminacji ze względu na płeć, kolor skóry, wyznawaną wiarę, orientację seksualną oraz wszelkich innych nieuzasadnionych przejawów nietolerancji.

2. Na tym forum panuje zasada "żyj i daj żyć innym". Każdy z nas ma prawo do swoich poglądów i prosimy (póki nie są one krzywdzące dla innych) o wzajemny szacunek. Jeśli dochodzi do kłótni, walczmy na argumenty, nie na obelgi. Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi, ograniczenie wulgaryzmów oraz o nieużywanie argumentów ad personam.

2a. Każdy popełnia błędy - bądźmy tolerancyjni a błędy innych użytkowników poprawiajmy grzecznie, taktownie (na szaro, zwięźle, bez uwag personalnych) i wtedy, gdy rzeczywiście błąd utrudnia zrozumienie wypowiedzi lub gdy jest błędem powtarzanym i rażącym.

2b. Pamiętajmy, że łatwiej nam będzie znaleźć wspólny język używając tej samej gramatyki, ortografii i interpunkcji (dotyczy to również używania skrótów). Dbajmy o poprawną formę wypowiedzi by ułatwić proces komunikacji na Forum.

2c. Forum jest platformą publiczna, otwartą dla wszystkich użytkowników niełamiących regulaminu. Prosimy, by konflikty miedzy użytkownikami rozwiązywać w wiadomościach prywatnych lub poprzez dodawanie użytkowników do Wrogów (opcja umożliwiająca ignorowanie nielubianych użytkowników). Wszelkie przejawy stalkingu na Forum (rozumianego jako uporczywe umieszczanie postów będących personalnymi atakami na konkretnych użytkowników w wątku/wątkach niemające żadnego związku z tematyka danego wątku/wątków) będą podlegały upomnieniu i/lub stosownej karze.

3. Użytkownicy zamieszczający na Forum treści uważane powszechnie za społecznie szkodliwe, naganne moralnie i niesmaczne celem wywołania kłótni lub negatywnej reakcji współużytkowników Forum (potocznie zwane trollingiem) będą upominani i/lub stosownie karani.

4. W przypadku podforum o Youtuberkach i blogerkach pamiętajmy, że twórcy również mają prawo do swojej prywatności - dyskutujmy o treściach, które twórcy sami zamieszczają w sieci. Umieszczanie na Forum treści naruszających prywatność twórców (np. pochodzących z prywatnych profili społecznościowych bliskich osób twórców, zeznań majątkowych, treści niezwiązanych z ich działalnością w mediach społecznościowych) będą usuwane, a zamieszczający je użytkownicy będą stosownie karani.

5. Zamieszczanie treści lub linków do treści naruszających prawa autorskie jest zakazane. Prosimy również o nie publikować zdjęć innych użytkowników Forum bez ich zgody.

6. Prosimy o nieumieszczanie na Forum reklam oraz spamu, zarówno w przypadku treści reklamujących serwisy sprzedażowe, jak i w przypadku kryptoreklam blogów lub kanałów na Youtube. Marketingowi szeptanemu mówimy stanowczo "nie".

7. Każdy post naruszający regulamin Forum lub krzywdzący dla użytkowników należy zgłosić do moderatorów. Niewłaściwe zachowania moderatorów należy zgłaszać administratorowi Forum. Wszystkie zgłoszenia zostaną rozpatrzone i w razie potrzeby użytkownik lub moderator zostanie upomniany słownie, punktem karnym, a nawet zbanowaniem w zależności od rodzaju przewinienia.

8. Prosimy nie usuwać treści swoich postów - ponośmy odpowiedzialność za własne słowa w internecie. W przypadku edycji istniejących postów w miarę możliwości prosimy o podanie powodu.

9. W wątkach tematycznych treści niezwiązane z tematyką danego wątku (offtop) prosimy pisać na szaro. Instrukcje jak pisać na szaro znaleźć można na Forum Technicznym.

10. Prosimy nie powielać istniejących wątków na forum. Zanim zadasz pytanie sprawdź czy ktoś go już nie zadał.
Insta
Blog podróżniczy Dobczyce: zamek i skansen
Blog makijażowy 3 kolory podkładów mineralnych Rhea z masłem babassu

Awatar użytkownika
SALIX
Administrator
Posty: 4447
Rejestracja: 08 lip 2016, 22:12

Re: REGULAMIN FORUM

Postautor: SALIX » 29 wrz 2016, 11:11

Dodatkowy regulamin dla podforum Bazarek

Obowiązuje od 12 XI 2016 r.

Regulamin rozbiórek:

1. Na tym forum można organizować rozbiórki kosmetyków, m.in. perfum, podkładów a także wosków zapachowych. Rozbiórki mogą przeprowadzać tylko osoby, które mają na koncie minimum 200 napisanych postów.

2. Zabronione jest rozbieranie produktów nieoryginalnych, potocznie zwanych "podróbkami".

3. Pierwsze 3 rozbiórki są próbne, organizując je musisz zgłosić to w tym wątku: ROZBIÓRKA PRÓBNA - Chcę zorganizować. Po zaakceptowaniu przez moderację, możesz stworzyć odpowiedni wątek, szablon znajdziesz poniżej.

4. Organizatorka może mieć otwartą tylko jedną rozbiórkę próbną. Dopiero po jej zakończeniu może otworzyć kolejną. Podczas rozbiórki próbnej nie można kupować produktów o łącznej wartości większej niż 200 zł.

5. Jeśli sprawdzisz się jako organizatorka podczas wszystkich rozbiórek próbnych, możesz przeprowadzać rozbiórki właściwe (nie potrzebujesz zgody moderacji by je zorganizować). Każda organizatorka może mieć otwarte jednocześnie 3 właściwe wątki rozbiórkowe (bez limitu kwotowego). Przy rozbiórkach zapachów można rozbierać maksymalnie 3 flakony perfum w jednym wątku.

6. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest zwiększenie ilości rozbieranych flakonów w wątku, ale potrzebna jest do tego zgoda moderacji, a wartość wszystkich dodatkowych flakonów nie może przekroczyć ceny najdroższego zapachu w rozbiórce. Zwiększenie ilości flakonów w wątku skutkuje tym, że nie można mieć otwartych innych wątków z rozbiórką zapachów.

7. ROZBIÓRKI CHARYTATYWNE

7a. Istnieje możliwość zorganizowania rozbiórki charytatywnej. Aby tego dokonać, trzeba zaliczyć wszystkie 3 rozbiórki próbne. Podczas tego rodzaju rozbiórek możesz rozbierać więcej niż 9 flakonów jednocześnie, ale suma wszystkich mililitrów rozbieranych zapachów nie może przekroczyć 400 ml.

7b. Jeżeli masz już otwarte 3 wątki rozbiórkowe i chcesz otworzyć nowy wątek rozbiórki charytatywnej, musisz poprosić Moderację o zgodę na jego otwarcie. Pamiętaj jednak, że Moderacja ma prawo odmówić na podstawie Twojej historii aktywności na forum (mała liczba przeprowadzonych rozbiórek, krótki staż na forum itp.).

7c. Organizatorka rozbiórki dobroczynnej zobowiązuje się do wpłacenia min. 60 % kwoty zapłaconej przez uczestniczki rozbiórki (bez kosztów wysyłki) na wskazany cel lub cele, który wymienia w pierwszym poście wątku rozbiórkowego (wraz z odpowiednimi linkami). Jeżeli takich celów jest więcej, uczestniczka rozbiórki może wskazać wybrany cel z listy.

7d. Organizatorka rozbiórki charytatywnej jest zobowiązana do okazania Moderacji dowodu wpłaty na wybrany cel. Moderacja zastrzega sobie prawo do kontroli wątków rozbiórek charytatywnych oraz zamknięcia wątku i/lub ukarania stron w razie wątpliwości co do przebiegu rozbiórki.

8. Pamiętaj, aby podać pełną nazwę kosmetyku lub wosku (nie używaj skrótów) oraz pojemność / wagę.

9. Podaj rzeczywisty koszt 1 ml kosmetyku lub 1 szt wosku. Zabronione jest zarabianie na rozbiórkach!

10. Obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy". Tylko w wątkach rozbiórkowych można zamawiać militry perfum, kosmetyków czy części wosków zapachowych. Inne wątki służą jedynie do dawania propozycji i orientacji, czy na daną rzecz będą chętne.

11. Jeśli rozbierasz zapachy, podaj link do nut, np. na fragrantica.pl

12. Po zebraniu chętnych, organizatorka wysyła dane do przelewu przez PW, a uczestniczki dane do wysyłki. Ten moment jest wiążący, a wycofanie się z rozbiórki będzie odpowiednio karane przez Moderację.

13. Uczestniczki zobowiązane są dokonać wpłaty w terminie podanym przez organizatorkę, a organizatorka do wysłania przesyłek w zadeklarowanym przez siebie czasie. Opóźnienie którejś ze stron będzie odpowiednio karane przez Moderację.

14. Obowiązkowe jest umieszczenie przez organizatorkę zdjęć: kosmetyku lub wosku, paragonu lub rachunku oraz zrobionych odlewek lub części wosku po podziale.

15. Od momentu zakupu do rozbiórki nie może upłynąć więcej 1 miesiąc.

16. Wysyłka listem zwykłym (nierejestrowanym) jest możliwa tylko i wyłącznie za zgodą obu stron.

17. W wątkach rozbiórkowych zabrania się proponowania nowych rozbiórek. Do tego służą odpowiednie wątki (np. Chciałabym zrobić rozbiórkę/wziąć udział - ZAPACHY).

18. Organizatorka lub uczestniczka może zostać poproszona przez Moderację o podanie danych kontaktowych. Moderacja jest zobowiązana zachować te dane do własnej informacji i może z nich skorzystać tylko gdy kontakt z organizatorką lub uczestniczką rozbiórki jest niemożliwy przez PW.

19. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z niewywiązania się którejś ze stron.

20. Jeżeli uważasz, że organizatorka bądź uczestniczka rozbiórki nie wywiązała się ze swojej roli, zgłoś to w tym wątku: Spory, problemy i zażalenia - wątek zbiorczy.


Szablon rozbiórek:

1. Pełna nazwa kosmetyku lub wosku + pojemność / waga:
2. Miejsce zakupu:
3. Link do opisu nut: (w przypadku innych produktów niż zapachy prosimy opuścić ten punkt)
4. Cena kosmetyku lub wosku + kwota wysyłki od sprzedawcy do organizatorki:
5. Kwota za 1 ml kosmetyku lub 1 szt wosku:
6. Termin zebrania wpłat:
7. Posiadane atomizery, słoiczki itp. i ich ceny:
8. Sposób robienia odlewek (strzykawka, bezpośrednio do atomizera itd.) – dotyczy tyko zapachów:
9. Koszt wysyłki do uczestniczek rozbiórki:
10. Planowany termin wysyłki przez organizatorkę:
11. Lista kupujących + rozliczenia:


Regulamin wymiany i sprzedaży:

1. Na tym forum sprzedawać mogą tylko osoby, które mają na koncie minimum 50 napisanych postów.

2. Opisz dokładnie to, co wymieniasz lub sprzedajesz - zużycie, stopień zniszczenia, opakowanie (karton, folia), cena itp.

3. Dodaj aktualne zdjęcia produktów, które chcesz wymienić i/lub sprzedać.

4. W przypadku kosmetyków podaj datę ważności lub kod (jeżeli data ważności jest zakodowana).

5. Niedozwolona jest wymiana i/lub sprzedaż produktów nieoryginalnych, tzw. podróbek oraz przedmiotów, których sprzedaż zabrania prawo, np. kopie filmów/gier/muzyki.

6. Zabronione jest wstawianie w swoich wątkach linków do serwisów aukcyjnych, ogłoszeniowych, sprzedażowych bądź postów ze sprzedażą i/lub wymianą na innych forach.

7. Po wysłaniu danych do wysyłki i/lub wpłaty przez PW, wymiana i/lub sprzedaż jest wiążąca, a wycofanie się z wymiany i/lub sprzedaży, opóźniona wysyłka lub wpłata będą odpowiednio karane przez Moderację.

8. Wysyłka listem zwykłym (nierejestrowanym) jest możliwa tylko i wyłącznie za zgodą obu stron.

9. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z niewywiązania się którejś ze stron.

10. Jeżeli uważasz, że któraś ze stron nie wywiązała się ze swojej roli, zgłoś to w tym wątku: Spory, problemy i zażalenia - wątek zbiorczy.

11. Każdy użytkownik może założyć tylko jeden wątek „Wymienię / Sprzedam”. Swoją "wishlistę" (listę rzeczy, których się poszukuje) można umieścić w wątku: "Szukam, chętnie przygarnę". Wątek ten jest wspólny dla wszystkich użytkowników.

Insta
Blog podróżniczy Dobczyce: zamek i skansen
Blog makijażowy 3 kolory podkładów mineralnych Rhea z masłem babassu

Awatar użytkownika
SALIX
Administrator
Posty: 4447
Rejestracja: 08 lip 2016, 22:12

Re: REGULAMIN FORUM

Postautor: SALIX » 12 lis 2016, 20:51

Dodatkowy regulamin dla podforum Zagłębie Dobrych Emocji

Obowiązuje od 12 XI 2016 r.

Regulamin WYPRZEDAŻY CHARYTATYWNYCH


1. W wyprzedażach charytatywnych uczestniczyć mogą użytkownicy mający na koncie minimum 50 napisanych postów.

2. Każdy użytkownik może założyć jeden wątek z wyprzedażą charytatywną.

3. Prosimy o dokładne opisy oferowanych przedmiotów (stopień zużycia, ewentualne wady/zniszczenia, opakowanie, gramatura, opakowanie dodatkowe, datę ważności itp.) oraz aktualne i czytelne zdjęcia (nie dotyczy odlewek perfum ronionych z posiadanych już flakonów).

3a. Jeśli chcesz w ramach wyprzedaży charytatywnej zaproponować zrobienie odlewek perfum z posiadanych już flakonów podaj w pierwszym poście listę swoich zapachów (wraz z kodami produkcji) lub podaj link swojego profilu w serwisie fragrantica. Oprócz kosztów wysyłki podaj również koszt atomizerów. W przeciwieństwie do rozbiórek charytatywnych przy odsprzedaży charytatywnej odlewek/flakonów na cel przekazać należy 100% wartości odlewki/flakonu.

4. Koszt oferowanych przedmiotów powinien równać się realnej wartości oferowanej rzeczy, wyprzedaż charytatywna nie jest aukcją ani nie służy do „podbijania” cen oferowanych przedmiotów. Podajemy zawsze cenę przedmiotu + koszty opakowania i wysyłki.

5. Sprzedający zobowiązuje się przekazać kwotę równą cenie przedmiotu (bez kosztów wysyłki) na cel (patrz punkt 6) wskazany przez kupującego w przeciągu 7 dni roboczych.

6. Za cel uznaje się zbiórkę / zbiórki wskazane przez sprzedającego i wymienione (wraz z odpowiednimi linkami) w pierwszym poście wątku wyprzedaży. W przypadku, gdy sprzedający wymienił w pierwszym poście więcej niż jeden cel kupujący może wskazać wybrany cel z listy.

7. Momentem wiążącym obie strony jest wysłanie wiadomości prywatnej (PW) z danymi do wpłaty/wysyłki. Od tego momentu wycofanie się z transakcji nie jest możliwe. Wycofanie się z transakcji / opóźniona wpłata lub wysyłka będą odpowiednio karane przez Moderację.

8. Wysyłka listem zwykłym (nierejestrowanym) jest możliwa tylko i wyłącznie za zgodą obu stron.

9. Obie strony zobowiązują się do okazania Moderacji dowodów wpłaty. Moderacja zastrzega sobie prawo do kontroli wątków wyprzedaży charytatywnych oraz zamknięcie wątku / ukaranie stron w razie wątpliwości co do a) przebiegu wyprzedaży b) proponowanych zbiórek charytatywnych.

10. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z niewywiązania się którejś ze stron.

11. Oferowanie na forum przedmiotów nieoryginalnych (tzw. podróbek) oraz przedmiotów, których sprzedaż jest niezgodna z prawem (np. nielegalne kopie gier, filmów, muzyki) jest niedozwolone i podlega stosownej karze.

Insta
Blog podróżniczy Dobczyce: zamek i skansen
Blog makijażowy 3 kolory podkładów mineralnych Rhea z masłem babassu


Wróć do „Sprawy techniczno-organizacyjne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość