Milva pisze:To ja pozwolę sobie powtórzyć prośbę z wizażu (na którą, szok i niedowierzanie, nie otrzymałam odpowiedzi). Jeśli jest możliwość zrobienia kilku wersji kolorystycznych (albo tej jednej, o ile reszcie by to pasowało) to bym poprosiła o taką, gdzie posty byłyby na ciemnym tle, bo ciężko mi się czyta ciemne litery na bardzo jasnym tle, zwłaszcza gdy są to dłuższe posty.
Loony Blonde pisze:Nie znam się na tym kompletnie, ale zauważyłam, że na jednych stronach linki otwierają się w nowym oknie/karcie (np. wizaż), na innych w tej samej karcie (to forum). Czy da się zmienić, żeby po kliknięciu w link (np w podpisie) otwierała się nowa karta? Tak żeby nie trzeba było klikać prawym przyciskiem myszy.
I jeszcze jedno. Proszę, pomóżcie w zmianie rozmiaru awatara. Zmieniłam tak jak tu wcześniej opisywałyście, ale za każdym razem plik ważył za dużo. Jak w końcu udało mi się zmniejszyć do 4 kb to jakość jest fatalna, pojawiły się jakieś smugi. Jak to robicie, że Wasze są tak dobrej jakości. Próbowałam zmieniać paintem i za pomocą stron do zmniejszania.
SALIX pisze:
Jakość avatara zmniejszałam w programie Irfan View, jest darmowy i bardzo popularny
Można już zmieniać sobie style forum - na razie jest kilka opcji z przerzuconymi na lewo avatarami.
Twoje konto => Ustawienia Witryny => Styl Witryny (wybierz z listy)
można by pociągnąć offtopy w innym, założyć osobny temat
olenkasz pisze:Da się. Mnie najbardziej cieszyłoby wielocytowanie i otwieranie linków w nowej karcie.
Jeśli było, to przepraszam :c
olenkasz pisze:Da się. Mnie najbardziej cieszyłoby wielocytowanie i otwieranie linków w nowej karcie.
Jeśli było, to przepraszam :c
mango bzik pisze:A czy da się jeszcze tak zrobić by klikając w cytat skoczyć do postu, z którego pochodzi np. dany fragment wypowiedzi?
Sid pisze:mango bzik pisze:A czy da się jeszcze tak zrobić by klikając w cytat skoczyć do postu, z którego pochodzi np. dany fragment wypowiedzi?