FORUM YOUTUBERKI.PL - ZAGŁĘBIE (NIE)ZŁYCH EMOCJI - Regulamin

Zastrzegamy, że administratorzy oraz moderatorzy Forum youtuberki.pl nie odpowiadają za treści publikowane przez użytkowników.

Regulamin obowiązuje od 14 VII 2016. Zakładając konto na Forum użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu.

  1. Wszelkie przejawy agresji słownej, mowy nienawiści, dyskryminacji oraz treści obraźliwe publikowane na Forum będą usuwane a ich autorzy obarczani stosownymi karami. Na tym forum nie tolerujemy dyskryminacji ze względu na płeć, kolor skóry, wyznawaną wiarę, orientację seksualną oraz wszelkich innych nieuzasadnionych przejawów nietolerancji.
  2. Na tym forum panuje zasada "żyj i daj żyć innym". Każdy z nas ma prawo do swoich poglądów i prosimy (póki nie są one krzywdzące dla innych) o wzajemny szacunek. Jeśli dochodzi do kłótni, walczmy na argumenty, nie na obelgi. Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi, ograniczenie wulgaryzmów oraz o nieużywanie argumentów ad personam.
    • Każdy popełnia błędy - bądźmy tolerancyjni a błędy innych użytkowników poprawiajmy grzecznie, taktownie (na szaro, zwięźle, bez uwag personalnych) i wtedy, gdy rzeczywiście błąd utrudnia zrozumienie wypowiedzi lub gdy jest błędem powtarzanym i rażącym.
    • Pamiętajmy, że łatwiej nam będzie znaleźć wspólny język używając tej samej gramatyki, ortografii i interpunkcji (dotyczy to również używania skrótów). Dbajmy o poprawną formę wypowiedzi by ułatwić proces komunikacji na Forum.
  3. W przypadku podforum o Youtuberkach i blogerkach pamiętajmy, że twórcy również mają prawo do swojej prywatności - dyskutujmy o treściach, które twórcy sami zamieszczają w sieci. Umieszczanie na Forum treści naruszających prywatność twórców (np. pochodzących z prywatnych profili społecznościowych bliskich osób twórców, zeznań majątkowych, treści niezwiązanych z ich działalnością w mediach społecznościowych) będą usuwane, a zamieszczający je użytkownicy będą stosownie karani.
  4. Zamieszczanie treści lub linków do treści naruszających prawa autorskie jest zakazane. Prosimy również o nie publikować zdjęć innych użytkowników Forum bez ich zgody.
  5. Prosimy o nieumieszczanie na Forum reklam oraz spamu, zarówno w przypadku treści reklamujących serwisy sprzedażowe, jak i w przypadku kryptoreklam blogów lub kanałów na Youtube. Marketingowi szeptanemu mówimy stanowczo "nie".
  6. Każdy post naruszający regulamin Forum lub krzywdzący dla użytkowników należy zgłosić do moderatorów. Niewłaściwe zachowania moderatorów należy zgłaszać administratorowi Forum. Wszystkie zgłoszenia zostaną rozpatrzone i w razie potrzeby użytkownik lub moderator zostanie upomniany słownie, punktem karnym, a nawet zbanowaniem w zależności od rodzaju przewinienia.
  7. Prosimy nie usuwać treści swoich postów - ponośmy odpowiedzialność za własne słowa w internecie. W przypadku edycji istniejących postów w miarę możliwości prosimy o podanie powodu.
  8. W wątkach tematycznych treści niezwiązane z tematyką danego wątku (offtop) prosimy pisać na szaro. Instrukcje jak pisać na szaro znaleźć można na Forum Technicznym.
  9. Prosimy nie powielać istniejących wątków na forum. Zanim zadasz pytanie sprawdź czy ktoś go już nie zadał.


Wróć do strony logowania